Publications Apple App Store

Het is nog nooit makkelijker en sneller mogelijk geweest om op de hoogte te blijven van het nieuws in de productiesector van werktuigen, matrijzen, vormen en stansvormen. De GF Machining Solutions’ app stelt de gebruikers in onze bedrijfstak in staat om kennis te nemen van een deskundige visie over aankomende technologieën, bewerkingsprocessen, toepassingen, producten en succes gegarandeerde knowhow die de wereld verandert.

Om de GF Machining Solutions bookshelf app gratis te downloaden, tipt u BUY aan en kunt u meteen gebruik maken van uw favoriet, en dat helemaal up-to-date.

Publicaties van GF Machining Solutions.

THRUST: interactief magazine voor lucht- en ruimtevaart

Als nieuw, interactief GF Machining Solutions-magazine voor de lucht- en ruimtevaart is THRUST beschikbaar voor gratis download in het Engels, Duits en Chinees als onderdeel van de Apple App Store en op de Apple Newsstand.

De eerste editie van THRUST omvat interviews met de gerenommeerde astrofysicus en promotor van ruimteonderzoek Neil deGrasse Tysin en de voorzitter van het CAPA-Centre for Aviation, Peter Harbison. Bovendien komt geavanceerd technologisch onderzoek in de bewerkingstechniek aan de orde.

Over GF Machining Solutions